czwartek, 2 stycznia 2014

#1 Nowy Początek

Zdecydowałam się na bloga pro-ana,ponieważ całym sercem zgadzam się pomysłem jakim jest ,,bycie motylkiem''. Marzę żeby stać się jednym z nich. Wiele razy próbowałam schudnąć, ale nigdy nie wytrzymywałam więcej niż kilka dni. Zaczęłam nawet prowadzić zeszyt, w którym zapisywałam 
 bilanse i ćwiczenia, lecz nie przyniósł on zamierzonego skutku. Prowadziłam go bardzo niesystematycznie, chaotycznie, a co najważniejsze krótko. Przez kilka miesięcy kilka godzin dziennie spędzałam na blogach innych motylków i dotarło do mnie, że właśnie taki blog zmotywuje mnie do działania, ponieważ publiczne zapisywanie swoim sukcesów i porażek będzie zachęcało mnie do do trwania w diecie do końca i systematycznego ćwiczenia. Zamierzam schudnąć, ponieważ strasznie się zapuściłam. Może zabrzmi to
dziwnie, ale dotarło do mnie jaka jestem obrzydliwa, ponieważ moje waga nagle według różnych wskaźników zaczęła utrzymywać ,,się w normie", a od kiedy skończyłam 3 lata miałam mocna niedowagę. Od półtorej roku zaczęłam zajadać stres i inne emocje i przytyłam. Co najgorsze inni udają, że tego nie zauważają mimo, że jestem obrzydliwa. Moje bmi wynosi 20,5 !!! Czuję ogromne obrzydzenie do siebie, a dziewczyna patrząca na mnie z lustra ledwo się w nim mieści . Czas zacząć nowe życie. Z aną i nowym lepszym ciałem ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz