poniedziałek, 10 lutego 2014

HSGD

Dzisiaj zaczęłam HSGD i jestem zadowolona, że w końcu to zrobiłam. Myślałam nad SGD jednak dotarło do mnie, że pewnie często będę przekraczać bilanse i zaczęłam od czegoś prostszego. Jednak mimo wszystko będę starała się jeść jak najmniej kalorycznie. Naprawdę zrobię coś sobie chyba jak nie schudnę na tej diecie 5 kilogramów. Mam dość swojej wagi. Dzisiaj w szkole mieliśmy obliczać swoje BMI, oczywiście tego nie zrobiłam, bo po co przecież wiem jaka jestem otyła i mimo, że mieliśmy zapisać to tylko w zeszycie i tak się wstydziłam i bałem to zrobić. Potem ta wredna baba, która to wymyśliła zbierała zeszyty. Powiedziałam, że nie mam ,więc ona chciała ode mnie kartkę, na której notowałam, po niezbyt miłej dyskusji zgodziła się żebym przyniosła to na następne zajęcia. Popłakałam się po wyjściu z sali, to takie poniżające, ale już nie mogłam wytrzymać tego jaka jestem gruba. Oczywiście wszyscy chcieli wiedzieć co się stało, nie dowiedział się nikt, a co do tych obliczeń napiszę i obliczę BMI przy 50 kilogramach 9 oddałabym wszystko żeby tyle ważyć ).

Bilans:
-4 małe placki ziemniaczane 332 kcal
- duże jabłko 94 kcal
= 426 kcal / 900

Ćwiczenia:
-40 minut w-f
- 1 raz coś takiego :

Myślicie, że to naprawdę spala 100 kcal ? Zastanawiam się nad tym, ale nawet jeśli tak nie jest to zawsze sa to jakieś ćwiczenia.


8 komentarzy:

  1. Super bilans kochana :) trzymam kciuki za Cb, ja jutro sgd zaczynam :) ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak szczerze... kłam i zawyżaj ZAWSZE BMI przy takich badaniach, obczaj jakie są w normie do twojego wzrostu - teraz masz w normie i takie ma być dla nich. Jeśli będziesz miała niedowagę, to cie gdzieś wyślą jeszcze... Tak samo jak będziesz mieć ważenie w szkole (a już dojdziesz do wymarzonej wagi) i będziesz o tym wiedzieć, to rano zjedz sobie dużo soli, wypij dużo wody i zjedz coś co dużo waży - np. dużo jabłek. Będziesz pełna, ale przynajmniej nie w szpitalu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w diecie i ładny bilans. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że wybrałaś tą diętę :) zawsze lepiej zacząć od czegoś łatwiejszego, a nie od razu na głęboką wodę.
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że zaczęłaś od czegoś łatwiejszego, bo jakbyś miałam wybrać coś trudniejszego i zawalać to by nie miało sensu, bo byś się zdołowała niepotrzebnie. Też zastanawiam się czy te ćwiczenia rzeczywiście spalają 100kcal.. W każdym razie, trzymaj się pozytywnie <3.

    OdpowiedzUsuń
  6. HSGD jest bardzo dobra, na pewno Ci się uda. Kochanie nie płacz, z powodu głupiej biologii. Twoje BMI już dzisiaj jest w normie. Trzymaj się i zadbaj o siebie. Jesteś piękna taka jaka jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde, jakby to serio spalało 100 kcal to byłabym w siódmym niebie! Może z jakąś małą rozgrzewką faktycznie tyle spala? Módlmy się ;)

    Nie płacz z powodu BMI. Pewnie zrobiłabym podobnie, bo wstydziłabym się. Ale zobaczysz, kiedyś je sobie będziemy zawyżać! :D

    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przestań! nie ma co płakać z takiego powodu. Dzisiaj ważysz tyle,a jutro mniej.. Przecież da się schudnąć.. Wymyśl jakąś wagę, zeby pani się nie przyczepiła, ze jesteś za chuda i będzie git. Po ćwiczeniach zawsze się chudnie, tylko trzeba być wytrwałym i nie przestawać.. w końcu jakieś efekty będzie widać :)

    OdpowiedzUsuń